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Eigenschaften

  • Rollstuhlgerechter Eingang




Empfohlene Bewertungen

Marijana Rosenbauer
05.10.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Warum kann ich keinen Stern vergeben. Ich haben selten so einen Saftlosen Betreten wie diesen! Wir haben ein Auto gemietet und uns wurde weiterhin Tag für Tag weiter Geld abgerechnet obwohl wir das Auto abgegeben haben. Die Miete wurde einfach weitergeführt . Nachdem wir 5 mal angerufen haben wurde weiterhin nichts gemacht! Der landen ist eine Katastrophe! Es hat 30 min gedauert bis wir ein Auto überhaupt bekommen haben. Und als wir in den Laden gingen war niemand am Schalter für 5 Minuten. Ganz übler Laden
Manuel Krug
04.10.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Das Auto, das ich gebucht hatte, war am Morgen der Abholung nicht verfügbar. Man hatte mich von einem Mazda MX5 Cabrio auf ein Renault Captur umgebucht. Nicht unbedingt, was ich mir vorgestellt habe. Am Tresen wurde mir ein 10% Rabat auf diese Buchung zugesichert - diese wurde nicht verbucht und auch nach mehrmaliger Kontaktaufnahme dazu keine Reaktion. Ich werde in Zukunft einen großen Bogen um Sixt, speziell diese Filiale, machen.
yiğit çetin
13.08.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
I was 550 kms overcharged after my rental. I went to the branch they didn’t help. I called the customer service and they told me that branch couldnt take the photo of the KM before we rent so it was not readible. Customer service issued a refund after spending my 2 hours to solve this KM overcharge scam! Good customer service but I dont recommend this branch…
Oleksii Khodakivskyi
11.08.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Sixt branch Munich Sendling1. I booked the car for 16.00 and it took near 1 hour to finally pickup the car. Firstly the car was not ready in time. Then manager gave me the car with mechanical transmission, but I booked the car with automatic transmission. Then finally I got the Seat Leon that was not ready.2. The car was dirty.3. The car was not fully fueled, electric motor was charged only in 1%. The manager told me to make a photo of the fuel level and send via email message to the Support. I did this, but didn't receive any response. Then when I returned the car, another manager told me that I should immediately fuelled the car after pickup and make photo of the receipt. Of course I didn't do this, because I had another information at the beginning...4. And finally it's pretty cool that I booked the car, fully paid, then had such problems and finally see in the invoice that I should pay 8 euros more. Not much money, but I thought that price should be fixed if no conditions changed.
徐崇文(Tree Hsu)
27.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Lucky us to rent a nice and almost brand new car! Friendly staffs we met when picking up and returning the car. Highly recommend if need to rent a car!
Andreas U
26.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Die Sixt Station hatte schon seit längerer Zeit geschlossen. Ich hatte eine Langzeitmiete. Das Auto hatte ich damals dort abgeholt. Das die Station zugemacht hat wurde mir leider nicht mitgeteilt. Ich stand vor verschlossener Tür bei Rückgabe und sollte 5km weiter zum nächsten Sixt fahren. (Die Hotline für Hilfe) war nach gut 45min telefonisch zu erreichen. Ich natürlich sehr genervt und von der Customer experience leider sehr schlecht alles.Rund um: privat würde ich Sixt nicht mehr nutzen. Da alles über den AG gelaufen ist und es hier wohl Kooperationsverträge gibt, okay.
Karen Lim
25.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
We collected our car from Sendling, Germany. It was booked for an 8am collection. We arrived at 8:15am and was told it was not ready and it would be an 30 minute wait. We asked and we were also told that toll roads are all free in Germany and Italy (not true as we had later found out). The misinformation and wait time were not ideal but not a huge problem.We then headed on our journey to Italy from Munich and during our journey through Austria, we experienced a flat tyre at about 2pm. We called road side assistance at Sixt and no one was able to give me a viable and practical solution. We spoke to about 4 people over the phone and each time it ended with them hanging up on the phone with me. Meanwhile we were towed to a nearby workshop who was able to replace the tyres. So we tried Sixt again to get approval for them to cover the cost. We finally got to the 5th person at Sixt, and had to retell our incident for the 5th time. Sixt Roadside Assistance was not able to approve the tyre replacement in time (we were told it takes 2/3 days for approval) and we were told to head to the Sixt branch at Roseheim, in Germany( which is about 100km from where I was at that time) , to collect a replacement car instead. We were told there are 16 spare cars there so there should be no problem. Leaving my spouse with my 2 kids at a random gas station in Austria at about 4:20pm , I travelled another 2.5 hours drive back to Germany only to be informed at Rosenheim that there are no spare replacement cars for me. The Sixt manager at Rosenheim called Sixt customer service and customer service hung up on him too. Sixt Rosenheim refused to release a car to me until their internal road side assistance team sent them an email saying that we were instructed to go there to get a replacement car. This email never arrived from Road Side Assistance at Sixt. Fortunately we travelled with a friend who was a witness to the incident. We fought and begged and finally the manager at Sixt released an electric car (we didn’t want a electric car but there was no choice) to us after about another 2 hours negotiating with the manger at the Sixt Rosenheim branch. By the time I drove back to Austria to collect my spouse and kids, it was 10:30pm.We are utterly disappointed and angered by this experience. I can’t believe how unhelpful your road side assistance staff were. We were given conflicting instructions (eg asked to travel to Rosenheim only to be told there are no spare replacement cars). The most practical thing to do was for Sixt to approve the tyre change at the workshop right away (which would have taken maximum 30 mins), instead we were asked to drive 100 km to another location and had to be told there are no cars.There needs to be better training of staff to provide the right information from the get go. Roadside assistance staff, knowledge and operational procedures around emergencies and road side assistance needs to be improved dramatically.For the potential customer reading this review, find another car rental provider in Europe if you can. If you need to hire from Sixt, and run into trouble along the way and need roadside assistance, get your own help and budget into your travel cost any added expenses relating to getting your own roadside assistance (maybe take out a good travel insurance policy).For the staff and management at Sixt reading this, you need to prioritize staff training and improve your procedures around roadside assistance to help your clients who really need help during the rental. And of course, improving customer service.
Idea Hub101
23.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
I got the wrong car. On top I was explained that a Audi A5 sports limousine is the same as an Audi A6 estate car (that I had reserved to transport goods).I do understand problems in running a company. But I do not need any wise guy comments!
Daniel Palm
23.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Ich war lange sixt Kunde und in der Vergangenheit zufrieden mit dem Service.Diese Mietstation ist der Grund warum ich in meinem Leben nie wieder auch nur einen Cent bei Sixt lassen werde. Extrem schlechter, verpeilter und unfreundlicher Service den man sich nur vorstellen kann. Ich habe einen Transporter für einen Umzug reserviert (2 Monate im Voraus) 1 Stunde vor Mietbeginn wurde mir mitgeteilt das kein Fahrzeug hier zur Verfügung stehe und ich solle doch bitte nach Pasing zu sixt fahren. Absolut unterirdisch. Warum das genau eine Stunde vorher auffällt? Telefonanrufe werden gekonnt ignoriert . In pasing wusste natürlich auch niemand von der Anmietung.Auf den Kosten für meine umzugshelfer bin ich sitzen geblieben, sixt war hierzu extrem unkulant und weit entfernt von gutem Kundenservice.Dann wurde ich während des Umzugs von sixt gestört, welches Fahrzeug ich denn angemietet hätte nachdem ich dort 5 Formulare händisch ausfüllen musste.Ein Stern ist definitiv zu viel und ich kann nur jedem und jeder Firma empfehlen, keine Fahrzeuge bei diesem Saftladen anzumieten.Avis und Eurocar sind hier definitiv die bessere Wahl.
Johannes S.
21.07.2023
Sixt Autovermietung München Sendling
Der Sixt-Mitarbeiter war sowohl bei der Abholung als auch bei der Rückgabe des Wagens sehr kompetent und freundlich.Er hat sich zusätzlich viel Zeit genommen für die Ersteinweisung und mir jederzeit das Gefühl gegeben als Kunde Wert geschätzt zu werden. Auch die Rückgabe war unkompliziert und zuvorkommend. Das Auto (Tesla Model Y, s. Foto) selber war auch eine tolle Erfahrung und hat Lust auf mehr gemacht. Insgesamt also eine super Performance von Mitarbeiter und Auto. Gerne komme ich hier wieder ein Auto mieten.

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