ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum

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Uber das Geschaft

Der Fahrrad Shop mit 110 Jahren Tradition | ROSE Bikes | Fahrräder, Fahrradbekleidung, Ersatzteile und Zubehör - im ROSE Online Shop findest du eine riesige Auswahl rund ums Fahrrad. Von der kleinsten Schraube bis zum Highend-Sportbike. ★Individueller Service ★Schnelle Lieferung ★Über 110 Jahre Familientradition. Überzeug dich selbst!

Eigenschaften

  • Rollstuhlgerechter Eingang
  • Rollstuhlgerechter Parkplatz
  • Einkaufen im Geschäft
  • Abholung im Geschäft
  • Kreditkarten
  • Abholung vor dem Laden
  • WLAN
  • Fahrradverleih




Empfohlene Bewertungen

So phia
25.10.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
Schnelle Lieferung und günstiger Produktpreis. Sehr freundlicher Kundenservice. Bei der Lieferung fehlte ein Teil, dieses wurde nach einem kurzen Anruf ganz unkompliziert noch am selbigen Tag verschickt und kam am nächsten Tag bei mir an. Tolle Erfahrung, gerne wieder!
Christian Lück
08.09.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
Ich bestelle seit 2018 bei Rose Bikes. Innerhalb dieser Zeit habe ich 3 Retouren zu Rose Bikes geschickt, deren Erstattung ohne Begründung seitens Rose um 33-37 Euro jeweils gekürzt wurden?! Ohne sachliche Begründung, ohne Rechtsgrundlage! Erst nach mehreren Mails wurde dann der Rest erstattet. Ich habe jetzt die Nase voll und bestelle dort nichts mehr. Aus meiner Sicht steckt dahinter System. Für mich ist das eine Form von Betrug. Sehr unsauberes Geschäftsgebaren.
K witterones
10.08.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
Slecht dat je je order niet online kunt annuleren, de helpdesk is namelijk niet snel te bereiken.Toch beter om gewoon in Nederland te bestellen en telefonisch een bedrijf dat makkelijker bereikbaar is.
Piotr Miduch
01.08.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
This is my story of frame replacement for Rose Team GF Four Disc. On 15.08.2020 I've spotted crack in downtube of the frame. When I was touching frame in that spot, it was soft. Definitively not a good sign. I’ve wrote emails to customerservice and technik, no response. I’ve had some direct contact from my past conversations with ROSE, so I used them. I got reply, that it’s just a paint crack, nothing to worry. Since the frame was soft, I’ve kept pushing for a warranty claim. After a week, transport was scheduled. Bike was picked up after 5 days after. After two weeks, and couple of emails, I’ve got a response that bike was crashed, and they are not going to accept my warranty claim. It was hopeless discussion, since I there was no way from my side to prove that I was not crashed. There was no way to prove them wrong.I was offered with crash replacement, which looked as a cheapest offer anyway. Now, this is where the fun begins, and you should be aware of those “tiny details” before buying bikes from ROSE.ROSE replaces frames with new models, if your current frame is no longer available. Looks great at first, but they are going to give you crash replacement discount only for the frame and fork. They are not discounting complete frameset, and that’s a huge difference. Reveal Four Disc is completely different bike with proprietary seatpost, ACROS headset with internal cable routing, rear axle, derailleur hanger.In addition to that, some of cables, hydraulic hoses and other stuff will not fit new frame so it became expensive. Missing items, which should be part of frameset, costed me around 370 EUR!Bike was sent back to me 19.09.2020, which was quite fast overall. The thing is that I was on holidays during that time, and they send it back despite my requests to send it few days later. I had to work out storage of package with local DHL shop.At the end, it turns out that bike was not properly assembled. Bearings for headset were put without any grease, support had to be removed and pressed again because it was giving weird noises, and rear brake was not operating at all. ROSE took 100 EUR for assembly of the bike, and I had to pay another 100 EUR in my local bike shop to get things right.Overall, my adventures with ROSE are as follows- Warranty claim rejected- Crash replacement program looks like a good thing, but there are hidden costs and they are huge (naked frame without proprietary parts is just not right)- Contact with support is just pure nightmare (not responding to the emails, phone works best if you are willing to wait 20-30 minutes)- Bike assembly was just poor, extra money had to be spend to fix ROSE mistakes.Overall, I have a working bike but it cost me a lot!Customer no:002922628Case no: 10013704Offer no: 9630946
CLAUDIA van Ophuisen
24.07.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
Einfach alles perfekt. Vom Kauf den ich online getätigt habe bis zur Lieferung. Habe lange nach einer Halterung für einen Hundkorb den ich an meinen Golftrolley befestigen kann gesucht. Bin bei Rose fündig geworden. Hab gleich den Korb mitbestellt. Perfekt!!
boy doi
24.07.2023
ROSE Bikes GmbH - Logistikzentrum
Völlig unverständlich die schlechten Bewertungen,Rose war sogar schneller als Amazon.
*S*
22.07.2023
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Vorsicht!Das Fahrrad ist an sich sehr gut, nur leider ist der Kundenservice sehr schlecht, mein Fahrrad kam mit mehreren Beschädigungen bei mir an und bis jetzt hab ich keinerlei Antwort bekommen ( schon 2 Wochen her ). Das finde ich persönlich sehr schlecht da wir hier von einem premium Hersteller/ Premium Produkt sprechen.Ich hätte mir eine einfache Lösung gewünscht, deshalb finde ich es sehr Schade das wenn man derartige Preise bezahlt und ein Fahrrad erhält welches mehrere gravierende Mängel aufweist und einem kein Stück geholfen wird.Rose Bikes the Bruce 2 LVordere Felgen rundherum zerkratzt.Bremshebel zerkratztRahmen zerkratztKette knirscht sehr beim fahren.

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